Alla inlägg under januari 2012

Av Malin Persson - 31 januari 2012 21:31

Så var dte tisdag jobb 9-20 Så det har inte hänt så mycket mera idag förutom att jag ahr jobbat, ingen träning i dag tar en vilodag idag men imorgon fårr det bli antingen en lång promenad eller crosstrainern.   När jag komm hem hjälpt jag sebbe med läxor så nu ligger båda hemma varande barnen och hoppas att dom sover snart. Mitt pulver som jag byter måltider med är snart slut så i dAg blev det yoggi till frukost och pulver till lunch till middag dlev det cabbanos och wookgrönsaker och har precis druckit tee och ätit två finecreps.   Imorgon jobb 7:30 - 14-30 ganska bra tider tycker jag. Ha en bra fortsatt kväll. Malin

Av Malin Persson - 30 januari 2012 10:17

Så var det måndag igen gud vad helgerna går fort. Det var kallt i morse så jag skjutsade barnen till lekis och skolan, hem och gjordde köttfärssås till famlijen i kväll när jag är på jobbet.  Klädde på mig för jag destämde mig för att ta en promenad  det  var kallt till att börja med men jag blev snabbbt varm. Jag har fått stavar med fjädring i och skor med dubbar i och det är ju supper skönt att han när man motionerar tycker jag , gick en runda på 4.3 km och det tog ca 43 minuter höll ett ganska raskt tempo i och med kylan, väl hemma tog jjag fram mon magtränare och gjofde 4x10 med det får nog träningsverk av det för nu har jag fuskat pluss att jag körde 10 till.  Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan diska lite innan jobbet kallar. Ha en skön måndag ktam Malin

 

Av Malin Persson - 29 januari 2012 21:57

Härligt väder idag med sol och minusgarder.  Började med att skjutsa Alex till tåget som han skulle med till Rättvik där han går i skolan. När jag kommhem gick jag och Sara ut i det fina vädret hon åkte skjärtlapp och jag njöt av solen, gick in och gjorde lunch hamburagre och bröd, sen gjick ajg Sara Sebbe ut Sara åkte miniskidor och Sebbbe sparkcykel med skidor.                Sambon servade en av skotrarna och sedan fortsatte han med målandet i sovrummet, sen monterade vi inredningen som vi har och fyllde på med kläder det blir nog supper bra när det blir klart,  I dag blev det ett pass på crosstrainern i 20 minuter så nu ska jag hoppa in i duschen. I morgon är det kvällsjobb i gen så för hoppnings vis blir det en promenad före. God natt alla vänner.

Av Malin Persson - 28 januari 2012 20:09

 
Av Malin Persson - 28 januari 2012 18:30

Så var det helg men vaknade tidigt ialla fall men låg kvar i sängen ett tag och myste men dotter och sambon. Gjorde frukost till familjen, tonåringarna kom inte upp förrens 10;30. Sara och jag åkte till badhuset en sväng, sambon målade i sovrummet hem och gjorde lunch korv med bröd enkellt och all tycker om det. Betalade räkningarna inte kul  .

 Damsög lite och vek tvätt och plockade lite allmänt och sorterade reklamen. Sen kom äldsta sonens tjej kompis och hon hadde en hund med sig så Sara blev stört förtjust i, Gjorde flygande jackob och ris till middag det är också uppskattat av alla. Nu tjatar Sara på att dom ska gå ut med hunden. Blev ingen motion i dag men i morgon måste jag .

Av Malin Persson - 27 januari 2012 21:56

Äntligen fredag som börjar med jobb sen hem och hämta dottern för ridning som är veckanshöjdpunkt tycker hon , hon var jätte duktig dom fick rida utan stigbyglar och hon hadde den minsta hästen en skettis och den har ju så korta ben så det blir stuttsit. Sen fick dom prova fatta galopp och det gick bättre den här gången så hon är suppernöjd. Här sitter hon i soffan och myser .r  

 Det blev tascos i dag det tycker alla om i familjen.

Jag lovade att lägga ut lite bilder på garderobs bygget här kommer dom.   sovremmet från början dörren ska stängas i gen och garderoberna tas bort.  .


Jag har en liten fråga om det finns app för android moblier ? Vad heter deni så fall har sökt men inte hittat någon.Eller är det sms bloggning som gäller om det är någon som läser detta ovet skriv gärna en komenta så är jag tacksam. Kram Malin

Av Malin Persson - 26 januari 2012 20:48

I Dag har dottern fått önska midddag och då blev det hamburgare och bröd enkelt. I dag var det dax för vägning och vågen vissade minus men inte så mycket som jag önskat men men så är det, tog fram måttbandet och även där var det lite minus  . I dag vart det  crosstrainen och det var ett bra tag sen men det kändes skönt,  körde med min magtränare 10X3. Ser på värsta bil föraren men kan ju undra hur dom fick sina körkort eller det kanske är tur att man inte möter dom ute.  . Im orgon är det fredag och ridning för dottern som hon älskar, också kommer mina pojkar så nu är vi samlade alla.

Av Malin Persson - 25 januari 2012 21:12

Måste bara beröma mig själv lite först för jag känner mig ganska nöjd har promenerat varje dag den delen av veckan och i morgon är det vägning i våran lilla grupp, jag ställde mig på vågen i dag för att käcka läget och det verkar bra.   Slutade halv tre idag , så Sara tog en kompis med sig hem i dag med det är ganska skönt när hon gör det. Jag hann dska  tvätta och damsuga lite. Det blev lax och potaits i dag till middag sen blev det en promenad med svärmor. Sambon fortsatte med sovrummet stt väv och fixade en list i vardags rummet. ska lägga upp lite bilder senare vid till fälle. Men nu måste jag bara få visa min fina orkdei   Sara längtar till frdag för då är det ridning  

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards