Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Malin Persson - 21 januari 2012 22:24

Så var det lördag vaknade vi 8 och det var -14 grader ute. Gjorde frukost till sambon och dotter. Diskade och röjde i köket Sambon började lite smått i sovrummet där det ska byggas garderober. Tog spaken och föjlde med dottern till en kompis som hon skulle leka med, hem och inväntade mamma och Janolov som skulle hjälpa oss med garderobs bygget, som mesta dels idag har  bestått av att riva golv och tak och pussla i hopp det så att det blir ett helt tak och golv i sovrummet och flyttat sttömbrytaren. Hämta dottern med spark  och passade på att ta en längre sväng hem för det är ju så härligt att åka spark.Mamma hjälpt mig med att påbörja årsredovisningen på mitt godemansjobb tack snälla mamma. Vi blev med bjudana hem till mamma och Janolov på mat med deras trevliga grannar. Och morgon fortsätter garderobs bygget med att sätta igen dörren.

Tidigare månad - Senare månad

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards