Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Malin Persson - 22 januari 2012 20:17

Så var det söndag och helgen har rullat på i renoveringensväg, nu har vi fått en hel väg där garderoben ska byggas så nu ska det sättas väv och målas. Mamma och Janolov har varit här i dag med och hjälpt oss, mamma och jag fortsatte med årsredovisningen så den är snart klar.   Jag och sara gick ut på eftermiddagen hon åkte stjärtlapp och fotade lie vinter bilder.Jag har inte hunnit med att träna nå i helgen men jag får ta igen det i veckan, på tordag har vi vägning vi är 4 st som har startat en liten viktminsknings grupp där vi peppar varandra och ger stöd. Det är faktiskt roligare när man är fler, vi byter ut måltider mot pulver jag 2 gånger om dan fast på helgerna äter jag mat, och jag försöker att promenera  eller köra crosstrainer 3-4 ggr i veckan men har fuskat lite på slutet pggav hosta. Men nu ska jag ligga i för somsagt på torsdag är det vägning.  Så imorgoan måndag är det en morgonpromenad som gäller när jag lämmnat dottern på lekis sen blir det jobb.        

Tidigare månad - Senare månad

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards