Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Malin Persson - 9 februari 2012 09:45

I går onsdag blev det ingen motionering, jag somnade med bottern vaknade till gick ut och satt mig i soffan och somnade om vaknade till vid tovl gick och la mig i sängen.   I dag torsdag hade jag planerat att ta en promenad innan kvälls jobbet, men det var -15 grader så jag tvingade mig upp på crosstrainern i 20 minuter. Få se om det kan bli en promenad i helgn annars blir det nätt att få i hop  mina 120 minuter som jag tänkt får väl ta crosstrainern annars.  I gaå pratade jag med sonen som går på gymnasiet på annan ort och han skulle äntligen få en data som hjälpmedel  han har dyslexsi och jobbit när han ska skirva. Men tänk att inget händer förrens man som mamma ifrågasätter hur dom ska hjälpa min son nu får han extraengelska och kursen ska förlängas till två år och så får han en data nu   .NU känner jag mig lite nöjd efter mejl till rektorn och lärare så det är bara att hoppas det blir bra.  Imorgon fredag ska jag äldsta sonen till falun han ska till diabetessköterskan på koll , sen ridning för dottern somhan längtar redan.

 Nu ska jag snart hoppa in i duschen . KRAMIS Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards