Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Malin Persson - 15 februari 2012 15:07

Tittade  på facebook  för en stund sedan och ser hur mycket snö och hur härligt min sambo har det nu när han är i fjällen och åker skoter, längtar till sportlovet och Grövelsjön hittade lite kort sen förra året.                 Ja snart är vi där igen fast inte i samma stuga vi provar en annan i år .  Kramar Malin

Av Malin Persson - 15 februari 2012 14:54

Började dagen med att skjutas barn till skolan och lekis , Hem skottade den lilla snö som kommit skiftade en tvätt och på med promenad kläderna och tog stavarna och gick en runda på 5,4 km  hem och gjode 45 övningar med min magtränare och lite blanade övningar med min hantalar så i dag känner jag mig nöjd   sen  duschade jag och diskade som jag inte gjorde i går och ingen anna heller. Hämta hem dottern och en kompis från lekis , så nu keker dom.   Har nästan gjort klart årsredovisningen för mitt godemskap skönt. Har fått till en presentations bild här på bloggen.  Har stryckit tvätt som har legat  hatar att skryka  . Gjorde smoties med jordgubbar och vaniljjoggi till mellan mål  det var uppskattat.  Har tömt moblien på kort det fanns endast 580 kort i den men nu finns dom i datan. Kramar  Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards