Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Malin Persson - 19 februari 2012 11:51

Jag blir bara mat och irreterad, har bett äldsta  sonen om att be hans pappa att kolla så att hans nya slalom pjäxor och pappans slolaom skidor som sonen skulle använda  på sportlovet passa ihop  och det gick ju inte fast pappan har bara en storlk större så då får han åka på mina  för det passar hoppas jag  ska kolla imorgon har tjatat om detta sen jul. . Jaja bagateller så har jag bett sonen att ta hem täckbyckor och lite kläder  från skolan så jag kan packa denhär veckan för vi åker på lördag och han kommer hem fredag kväll och vad tror ni har gjort som lilla mamma har sagt  nej han hadee glömt det att han skulle ta hem kläderna   jag är en sån som vill ha koll på allt itid men han får väl ha lortiga kläder eller inga alls på sportlovet.  Den här veckan är det mycket att hinna med men jag vet att vi hinner men det känns inte så ibland.  . I dag började jag dagen med skön stavgångspromenad på 5 km hem och diskade och röjde lite. Tänker inte planera  träningen den här veckan men ska försöka att hinna med två promenader har jag tänkt iaalfall mellan packande det är inte lite som sak med 5 personers sängkläder handukar kläder hjälmar slalom skidor till barnen pulka bobbar och vi får ju inte glömma skotraran dom är ju viktiga.    Nu ska jag förbereda mig för att åka till jobbet . När jag kommer hem har älskingen kommit hem hoppas jag. Ha en forsatt bra söndag KRAM MALIN

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards