Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Malin Persson - 22 februari 2012 11:46

 Blev inget skrivet i går men Jobbade till 14:30 hämtade Sara på lekis och hon ville vara ut en stund så då var vi det men det blåste lite. Hjälpta Sebbastian med lite engelska läxa medans jag gjorde köttfärssås och spagetti. Efter mat gick upp och började packa åt pojkarna det jag kunde för Alexander hadde det mesta med sig men Sebastians är klart. Sen gick vi ut och lastade skotrarna så nu är dom på släppet tog fram skiddor och så hjälptes vi åt jag och sambon att ta ner koterkälken från förrådstaket. Har tvättat någonmaskin med. I dag onsdag har dom öppet hus på skolan så jag var med på lekis en stund på förrmiddagen. skrivit rent årsredovisningen så nu kan jag lämmna inden. Jobbar till 20 idag. Igår blev det endast en lunchpromenad på 45 minuter sen höll jag på och packamm.  Ska försöka ta mig upp på crosstrainern i kväll imorgon torsdag jabbar jag till 16 sen ska vi på föreläsning i borlänge på kvällen genom jobbet, har igentligen inte tid men den är nog bra har plockat fram lite mera skarer i dag som ska med.  Nu kallar snart jobbet ha en bra dag kram Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards