Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Malin Persson - 6 mars 2012 11:29

Jobbar kväll både i går och i dag så när jag lämmna barna  vi skolan så åkte jag hem och tog en promenad jag gick samma runda i dag som i går jag gick

 5.73 km på 53.40 minuter och häll en medelhasig het på6,2 km/h och förbrännde 340 kalorier  känns skönt att ta en promenad på förmiddagen det är lit motigare på kvällarna tycker jag. Igår så såg vi på familjen annorlunda tycker att det är kul att se och det tycker även min 6 åriga dotter så i går blev det lite sent och hon var jätte tött i morse så i kväll fåd et bli lite tidigare i säng för henne.  Hon har inte så lång dag i för hennes farmor  brykar hämta henn på tisdagar när jag jobbar kväll för hon i sin tur slutar tidigt på tisdagar. I dag fyller dotterns kusin 7 år tänk va tiden går  i höst har jag också en 7 åring. i morgon onsdag ska vi i våran lila viktgrupp träffas med hon som har startat i gång oss men jag har då knappt nått mitt första delmål men jag ger inte upp  ska ner minst 8 kg till sommarn så nu har sagt till mig själv att när den här månaden är slut ska jag jag ha gått ner 3 kg minst. Få se om jag lyckas för då ska jag klippa mig som belöning har jag tänkt är verkligen behov av det. Nu kallar snart jobbet ha en skön tisdag hör skiner solen. Kram Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards