Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Malin Persson - 10 mars 2012 23:02

Jag har blivit ut manad av Ulrika i 5 saker ni inte visste om mig

# Alla min barns pappor heter Magnus Pojkarna har samma och dottern en annan Magnus

# Jag älskar husvagnslivet och friheten

# jag tycker om att se på inredningsprogram på tv

# Jag älskar svamp hellst kantareller

#  Jag bor i min farmor och farfars hus


 Dethär var inte lätt men nu är jag klar;

Av Malin Persson - 10 mars 2012 19:16

Lördag och Dottern väckt mig halv 8 och var hungrig så det det var bara att göra frukost. Satt igång en tvätt sonen kom hem från Rättvik och hadde massa  tvätt hadde inte orkat tvättat  men han brukar tvätta där Jag tycker han är duktig som tvättar själv  Tog en väda till blg och tittade på husvagnar cabby hadde visning av nya vagnar finns många fina, vi är lite sugna på att byta ner oss till en lite minder men man har liksom lite krav efter åren i husvagn helst ska det finnas 5 sängplatser och görna ett förtält får föla med vi är ute feter en begangnad   men vi får se om det blir i år vill inte förlora för mycket på den vi har. Åt hamburagre på Max och vi var inte sjlälva var ganska mycket folk där.När vi kom hem tog vi fram cykeln åt dottern och tog en promenad. .  Till middag belv det fluganfe jackob och ris och sallad.  Nu inväntar vi melodifestevalen så vi får äta poppcorn och chokladbollar.

KRAMAR MALIN

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards