Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Malin Persson - 11 mars 2012 19:31

Började en härlig söndag med en promenad på 5,2 km tog 51 minuter. Väl hemma så började jag att städa och bädda rent i våra säng även kuddarna hammnade i tvättmaskinen och dom blev som  nya  Damsög och torkade golven och när jag trokade trappan upp så på en krok i trappan hängde sonens cykelhjälm som jag har letat efter och rivit i garderober och på vinden men den hängde bakom lite väskor men som jag har letat   Inget som är stulet kommer ju fram förr eller senare, men jag har en förmåga att städa undansaker och sen hittar jag dom inte, blir tokig på mig själv. När jag var på gång så damsög jag på övervåningen också och bäddade rent i äldsat sonens säng och stoppade även hans kuddar i tvättmaskinen. Dotter har haft en mys dag i pjamas nu har hon duschat och bytt pjamas. så snart väntar sängen för i morgon är det ju måndag och lekis och fritids för henne och jobb för mig.  Den här veckan är sonen här så då sover dottern i sin säng uppe barnen sover upp och vi nere men när pojkarna inte är här då sover dottern med oss. Hon vill inte sova uppe själv men det står nog inte på förrens hon gör det hon börjar på att bli stor men änsålänge går det bra . Jag ska nog ltea reda på mitt gummi band och börja använda det igen har blivit sugen efter att läst lite bloggar så jag har fått insperationen till baka och hittat lit övningar jag ska prova men det blir i morgon efter promenaden.    .

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards