Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Malin Persson - 18 mars 2012 21:19

Det blev en promenad på ca 60 minuter och det var skönt också blev det magträning i ca 10 munuter, så lite snabbt i hopp räknat så får jag i hop 350 minuter den här veckan och det var inte illa  tränat.   När jag kom hem vill dom hemma baka muffins och det blev så.

        . Dottern har haft en mys dag i pjamas i dag hon har lekt och pysslat .Nu blir det snart sängen jobb i morgon kl 7:30- 14:30.

Av Malin Persson - 18 mars 2012 10:43

 Har inte  bloggat på några dagar har var trött och ingen lust. I tordags blrv det en promenad på 5,2 km 52 minuter tog det  sen blev det magträning ica 10 minuter. I ferdags blev det endast en promenad på jobbet i ca 40 minunter sen hadde dottern ridning sen efter  middagen som blev gulachsoppa så somnade jag i soffan. I går lördag så var jag och dotter i väg och köpte ett par nya springskor åt henne för dom gammla var för små. Hon vill inte ha för mycket svart och grått på dom nya så vi hittade ett par rosa och lila som det glittrara av så han blev gladSen förstatte vi att plocka in i garderoben i sovrummet har nu fått alla hyllor.  Fortsatte att tvätta kuddar som jag började med förra helgen så nu har vi all nytvättade kuddar. Blev ingen träning i går kände mig inte i form var snorig och frös men i dag känner jag mig bättre så få se om det blir en promenad senare eller crossen.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards