Alla inlägg under mars 2012

Av Malin Persson - 3 mars 2012 20:20

Nu är vi hemma igen och åter till vardagen   På måndag börjar skolan och lekis och jag är nytaggad för nya tag gällade min vikt. Åter till veckan så har vi haft det gätte skönt och stugan var supper tände en bras varje kväll och spelade spel. Vi har åkt skoter och barna  och mamma och Janolv har åkt slalom mamma har även åkt längd.

 Vi har suttit ute isolen och njutit och stått i slalom backen i sol, åkt över fjället på skoter i både sol och blåst så man tror att man ska flygga av nästan. Men det är under bart med fjäll luften och tystnaden och framför allt slippa alla måsten.   Har hunnit köra några maskiner tvätt det blir lite när man är 5 som är borta en vecka. Väl hemma så har snön nästan försvunnit man kan nästan tro att det är påsklovet som man har varit borta men det är barasportlovet.

 Kram Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards