Alla inlägg den 2 april 2012

Av Malin Persson - 2 april 2012 09:03

Så var det måndag igen då. OCh jag har jobbat hela helgen så idag är jag ledig. Har kännt mig lite halv risig undra om jag ska bli förkyld men det har inte tid med, jag nyser näsan rinner mm så jag har inte varit ute och motionerat nå på hela helgen. I lördags var sambon och dotter på 80 års kalas sambons farmor fyllde så dom var ut och åt med släkten dom var till Sjövillan i Rättvik.  Dottern har piggnat till och är på lekis i dag så när jag lämmnat henne så gick jag upp i skogen för att ta in lite påskris som hon ska få klä när hon kommer hem, Jag ska till Rättvik på utvecklingssamtal för äldsta sonen och i morgon ska jag på utvecklingssamtal för andra sonen.I går sålde vi dotterns El jepp på blocket skönt att bli av med den och vi fick ett till skott i kassan. Blir nog inge längre promenad i dag känner mig fortfarande inte helt 100.

Kram Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards