Alla inlägg den 3 april 2012

Av Malin Persson - 3 april 2012 20:51

Så var det tisdag jobbat 8-14 .När jag skulle hämta dottern så vill hon följa med en kompis hem så jag fick åka hem själv men jag var bara hem och vände för sen var det utvecklingssamtal  dag igen  inga ny heter angåede sonen varken idag eller igår. Idag var det lite prat om nästa år för då ska han upp i sjuan och jag hoppas att han får stöd och hjälpsom han har rätt till i och med sin dysleksi det har båda pojkarna och jah vill inte att det ska blisamma miss som för äldsta sonen när han började sjuan.  Men jag är på min vakt och är bered att i fråga sätta stöd och hjälp. Jag har fått tryckt på för äldsta sonen i rättvik och han har fått en dator och får extra engelska och några kurser ska förlängas  för honom och några till i hansklass.  Men jag tycker att det ska vara självklart med vissa saker när man har utredningar men så är det inte  tyvärr. Men jag ska se till att det blir bra för mina pojkar och att dom klarar skolan. Idag har jag promenerat med svärmor och det skönt.

 Kramar Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards