Alla inlägg den 5 april 2012

Av Malin Persson - 5 april 2012 21:49

Glad Påsk


Så var det torsdag och påsk jag har jobbat idag och jobb i morgon långfredag och på måndag. Äldsta sonen har varit till diabetsessköterskan fick skjuts dit av min moster som skjutsade min mormor till lassarettet och så åkte han med sin mormor hem dom hadde varit och shoppat två par byxor och en ny vår jacka. han fick godkänt hos dibetes sköterskan på blosocker prover , han hadde förbättrat sig på det och ska nu fortsätta att ta minst tre prover om dagen. Tack snälla moster för skjutsen och Tack snälla mamma och momor för att du handlar så fina kläder åt ditt barnbarn.  

Dottern ska vara med på påskäggs hoppning i morgon hon ser fram emot det . Jag har haft huvud värk i två dagar till och från så det har inte blivit så mycet med promenader men hoppas på några under påsk helgen Har rensat vatten låset i duschen inget kul jobb men det var nödvändigt för vattnet rann inte undan som det skulle. Somsagt jobb i morgon  8-14 så det är väl ockej man får ju lite extra.

Kramar Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards