Alla inlägg den 6 april 2012

Av Malin Persson - 6 april 2012 19:00

Så var det dax för jobb 8-14 och dottern och sambon åkte till stallet för påskäggshoppning. Det var lungt på jobbet så jag tog med en av våra brukare och åkte och tittade när dotter skulle rida.

       Sara och Syren

Hon red själv hadde bara lite  hjälp så hon kom i gång.

Hemma efter jobbet bakade jag banan kakka och muffins och kladdkakoch så gjorde jag köttfärspaj till middagen och Påsk skinkan till i  morgon. Sen ville dottern gå ut och klättra lit så jag följde med.

  

  

 Härligt nu när det är ljust ute på kvällarna och på morgonen men i morse hadde det snöat lite men det försvann ganska fort.

Dotter äter inge godis så fick ett påsk paket med en ZhuZhu puppy en liten hund som går och låter

        Har glömt att visa vårat fin påsk ris som Sara har gjort . Önskar alla en fortsatt skön påsk.

Kram Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards