Alla inlägg den 13 april 2012

Av Malin Persson - 13 april 2012 21:43

I går torsdag skjutsade jag dottern till morfar och Lena hon skulle sova där för första gången så på förmiddagen packade vi och jag gjorde mat till pojkarn och middag till pojkarna och sambon för jag skulle jobba kväll.Så någon riktig träning blev det inte jag gjorde mina övningar med pilates bollen och några med hantalarn ca 20 minuter.

Idag fredag ridning för dottern och hon är jätte duktig dom hadde hoppning och fick galopera och hon var den som lyckades galoper nästan 2 varav på lilla volten och jätte lycklig. Idag har jag varit täppt i näsan nästan hela dagen tror det är allergi för jag känner mig inte sjuk men det är skit drygt  när man är täppt och det rinner samtigiht. Så i dag har jag inte tränat nå men hoppas på promenader i helgen. Har tittat på letsdanc så nu ska jag hoppa in i duschen snart.Det hadde gått gätte bra för dottern att sova hos morfar och Lena dom hadde varit till framtidsmusset i borlänge med henne. KRAM MAlin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards