Alla inlägg den 22 april 2012

Av Malin Persson - 22 april 2012 22:14

Så var det söndag och imorgon är det väg dag hoppas och tror på ett minus mina minutrar har jag fått i hop, har tagit mig en viol dag  i dag. Skjutsade sonen till tåget  tvättat vattnat blommorna och lite plock här och där. I dag grillde vi en sen lunch fläskkarre och potatis och rotsaker i ugn det är inte dumt.  Har klippt sambon och passade då på att damsuga nerevåningen också. Dottern har tittat på häst hoppning i dag och på dresyr i går hon älskar allt med hästar på tv även trav ser hon på. I morgon måndag är det eftermiddags jobb så hoppas att jag har vädergudarna med mig så att jag kan börja veckan med  en powerwalk .  Ifredags kväll så höll dottern på att rocka med sin rockring och lekte med  den  och rätt som det var så snubblade hon och slog upp ringen på munnen och pannan, hon fick fläskläpp och en bula och blåmärke i pannan såg vi på lördag morgon hon grinade och det blödde lite ur munnen. Så hon var stel i läppen på lördagsmorgonen  och haddesvårt att äta frukost men sen släppte det. Nu ska jag snart sova snbb titta på lite bolggar först.  

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards