Alla inlägg den 29 april 2012

Av Malin Persson - 29 april 2012 21:54

Så var denna helg till ända, hadde en super trevlig dag med Monika  på Kupolen  i går lördag. Vart inte så mycker handlandet  men jag fick detjag skulle ha och det var ett par nya skor det blev ett par Reebok easytone igen har ju slitit ut mina gamla totalt hadde pyspunka på dom.  Kvällen blev det grillning med gammla grannar en del av dom

Kul att träffas . Och Sara och Moa var ute med barna i kvarteret  till 21 härre gud vad stor min lilla tjej är. I dag söndag blev det invigning av dom nya skorna hellt underbart var det kännde verkligen hur dåliga mina var så nu flyger jag fram.   Sen på efter middagen blev det lite trädgårdsardete tog fram möblerna rensade rabbaten och jordgubbsladet och sambon håller på att göra ett morottsland för det vill dottern ha.Tror att jag fått i hop mina tränings minutrar men vet inte riktigt hur vågen vill den här veckan men hoppas på att det inte blir ett pluss i allafall. I morgon jobb sen får vi se vad vi hittar på ingen bras här i alla fall .


presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards