Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Malin Persson - 13 maj 2012 21:18

Blev inget bloggade i går , men jag jobbade  och var på marknad med brukare och vi tittade på motorcykelparaden sen gick vi en sväng och tittade på marknaden.Efter jobbet skulle vi till pappa på kals vi fick smörgåstårta och det passade inte dottern. sen åkte vi till mamma och dom skulle precis äta så då fick dottern kyckling där. I dag söndag började jag dagen med en skön pw i solen och lyssnad på fåglarnas sång. det blev 4,4 km på 41 minuter och 6,4km/h 267 kalorier.Så nu ahr jag fårr i hopp mina minutrar den här veckan med. ska bli intressant att ställa sig på vågen i morgen. Efter frukost och dusch gick vi ut i trädgården en sväng sen in till marknaden i gen innan jobbet. Har glöm att berätta i augusti ska jag och två jobbar kompisar som är oriflamekosulenter åka till globen på mingelmm och Roxet ska uppträda det ska bli kul ser fram enmot det redan men först ska jag ha semester.

I morgon är jag ledig få se om det blir fönsterputs beror på vädret. Hoppas på sol.

Kramar

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards