Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Malin Persson - 18 maj 2012 22:56

Så var den här dagen slut har hunnit med mycket idag.  Började med en pw medans dm andra sov. Efter duschen tog jag dtter med mig och vi handlade mat och en present till hennes kusin som vi ska träffa i morgon. Hem och gjorde lunch sen gjorde jag muffins som jag ska göra cupcake av i morgon med alhgrensbilar fluff smeten var god som man ska ha uppe på i alla fall får väl se i morgon vad dom säger. Sen i skull dotter rida så i väg till stallet och dom hadde ute ritt.

Sara och forrest är redo för en tur.    på väg till baka  jag gick och mötte dom     till baka och allt haddde gått bra.


Hem och gjorde Tacos men när jag kom hem så hadde äldsta sonen varit ute och cyklat och slagit i vaden i fram navet så han hadde 6 st sår på vaden varav ett ganska djupt. Så efter maten ringde jag sjukvårdsupplysningen och dom tyckte att vi skulle låta någon titta på det. Han har diabetes och ar vid att tidigare tillfälle gjort nästan samma sak och då fick ha inflamation som ledde till att han blev inlagd för antibiotika i dropp. Så det här slutade med 4 styng på vaden på ett sår.

  Ren tvättat och dax att sy

    Färdig sytt så nu ska han ha dom i 10 dagar. Hoppas att det läker bra nu. Det var tur vi åkte in.

Nej nu ska jag snart sova för att ladda för en dag med kusinerna hoppas på fint väder.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards