Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Malin Persson - 22 maj 2012 22:24

Blev inget skrivande i går men jag började dagen med en pw innan jobbet på 50 minuter, sen for jag till avesta för att köpa skor till sonen som skulle ha frilufsdag med friidrott  på tisdag. I dag tisdag hadde vi personalmöte så då åkte vi till Staberg för att äta och gratta en 60 åring haddde en trevlig eftermiddag med sol.SEn på kvällen var vi till Säterdalen och herregud vad bilar det var där det var jag svärmor sambon och dottern träffade mamma där och Monika från gustafs. Vi var även bort till fäboden ch tittade på djuren. Jag känner på mig att jag får nog se mig långt om efter mina tränings minutrar den här veckan men jag ska försöka få i hopp dom. I morgon ska jag till Blg för att möta sonen från RÄTTVIK han ska prova glassögon och synundersökning halv åtta så det blir sent då med har vi otur så missar han tåget då får jag skjutsa honom till Rättvik. Men på tordag ska jag ut på en pw för då  jobbar jag kväll.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards