Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Malin Persson - 2 juni 2012 19:01

Gjorde ett inlägg i går om veckan som varit men när jag skulle publicer det så försvann det. Så nu gör jag ett nytt  Veckan som gått har det varit mycket tre dagars kvälls jobb och Rättvik på tisdag morgon för möte med lärarna sen jobb och onsdag Falun och dibetse besök med sonen sen jobb. Han shoppa lite på tisdagen i kupolen innan jobbet och på kvällen efter jobbet han jag med en pw på 36 minuter.  På  tordagen efter jobbet putsade jag fönster och han med en pw på 50 minuter  . Tror jag hadde lite energi över då för allt gick som dans. I går ferdag var det ridning för dottern sen blev det hamburgare och pommes  och så gjode jag en rabarber paj som vi åt av på kvällen.

I dag lördag så började jag med en pw på 50 minuter när resten av familjen sov  Hadde tur som gick på morgonen för sen har det regnat och regnat  Vi var till moster och hämtade hem husvagen och tittade på hennes höns.sen var det dax för lunch sen satt jag mig vid datorn en stund. Sen har jag bakat choklad rutor och muffins och gjort Flygande jacob och ris och sallad.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards