Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Lite upptatering

Av Malin Persson - 3 augusti 2012 08:30

Nu har fått till baka datan som varit på omformatering, banken ringde och sa att jag hadde ett virus på väg in i datan så det var bara att formatera om den. Sen har jag skaffat nytt bredband och telefoni över mobil nättet och änså länge har det fungerat bra och det ska bli billigare. Sen har vi plockat ur efter svärfar i lägenheten och i Stjärnsund där han jobbade och herre gud vad han har samlat på sig mycket vi tog en korv grillning i slverhytte å med kusinerna

    .

Jag har jobbat och försöökt att hinna med och ta mina pw men det har inte alltid fungerat men nu ska jag se till att det blir av. Jag och en jobbar kompis har satt ett nytt mål så nu gäller det att hålli också ska vi till Globen genom oriflamekonsulenter och se Lorren och Roxsett i Augusti och det ska bli kul. I går kväll tog vi en båt tur i båten som svärfar har haft, min sambo har putsat på den så nu vart den rikigt fin dottern tycker att det är kul. Sen har hon varit på tvådagars ridläger på ridklubben.

          Vi hadde tur med vädret och båten startade på tredje draget.

Så kan jag inte låta bli att visa våran lilla fina kanin igen han är ju bara så söt.   Han älskar att vara ute i sele och skutta. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 19 februari 2014 15:13

Jobbade långpass i måndags 8;00-21:00. Sedan ledig till fredag lunch ganska skönt för jag har lite att göra för på söndag åker vi till grövelsjön för ett förhoppnings skönt sportlov. I går itsdag kom sonen hem från rättvik med två tjej kompisar och...

Av Malin Persson - 15 februari 2014 19:12

Så var det  det lördag och jag har gjort mina nätter och det känndes helt ockej även andra natten sov alla. Dotter hadde ridning som vanligt  i går det är hennes höjd punkt på veckan. Hon har även börjat på scouterna och tycker att det är jätte kul...

Av Malin Persson - 12 februari 2014 12:28

Då har man överlevft första natten på jobbet och det gick ganska bra alla sov hela natten så det var skönt.   Och jag kunde sova tills klockan ringde i går vid halv 12 sen hämta dottern och hon tog en komps med sig hem och dom dansade till wii.   L...

Av Malin Persson - 10 februari 2014 10:04

Nu har jag gjort en vecka på nya arbetsplatsen och det har gått bra bra jobbarkompisar   Vecka gick bra var lite rädd för att vara instängd på samma plats hela dagen och längra dagar men har varit och handlat två gånger åtjobbet och förra måndagen ...

Av Malin Persson - 26 januari 2014 19:02

Så var det söndag och veckan har gått, varit lite dåligt med motion för mendel någon spark tur och två pw och i dag tog jag in min crosstrainer igen den ha stått i färådet under julen. Så jag tog en sväng på den 20 minuter blev det drygt som vanilg. ...

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards