Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Onsdag

Av Malin Persson - 15 augusti 2012 09:42

I går tisdag fick jag sällskap av min dotter på min pw hon tog cykeln så vi tog en lien kortare tur och så passade vi på att plocka stora fina maskrosblad till Hitt. I dag onsdag har jag semester för jag ska skjutsa största sonen till rättvik och skolan med all  packning han börjar i morgon torsdag dom andra här hemma börjar på måndag. I helgen har vi unnedsättning för svärfar.Hoppas jag hinner hem och ut en sväng i kväll  igen nu har jag varit ut på enpw nästan varje dag förra veckan och i helgen med så i dag när jag ställde mig på vågen så visdae den ett litet minus på0,5 kg men det känns bra för nu har jag stått stills så länge så nu ska jag hållla i det här med allt. HA EN SKÖN ONSDAG

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 19 februari 2014 15:13

Jobbade långpass i måndags 8;00-21:00. Sedan ledig till fredag lunch ganska skönt för jag har lite att göra för på söndag åker vi till grövelsjön för ett förhoppnings skönt sportlov. I går itsdag kom sonen hem från rättvik med två tjej kompisar och...

Av Malin Persson - 15 februari 2014 19:12

Så var det  det lördag och jag har gjort mina nätter och det känndes helt ockej även andra natten sov alla. Dotter hadde ridning som vanligt  i går det är hennes höjd punkt på veckan. Hon har även börjat på scouterna och tycker att det är jätte kul...

Av Malin Persson - 12 februari 2014 12:28

Då har man överlevft första natten på jobbet och det gick ganska bra alla sov hela natten så det var skönt.   Och jag kunde sova tills klockan ringde i går vid halv 12 sen hämta dottern och hon tog en komps med sig hem och dom dansade till wii.   L...

Av Malin Persson - 10 februari 2014 10:04

Nu har jag gjort en vecka på nya arbetsplatsen och det har gått bra bra jobbarkompisar   Vecka gick bra var lite rädd för att vara instängd på samma plats hela dagen och längra dagar men har varit och handlat två gånger åtjobbet och förra måndagen ...

Av Malin Persson - 26 januari 2014 19:02

Så var det söndag och veckan har gått, varit lite dåligt med motion för mendel någon spark tur och två pw och i dag tog jag in min crosstrainer igen den ha stått i färådet under julen. Så jag tog en sväng på den 20 minuter blev det drygt som vanilg. ...

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards