Alla inlägg den 22 september 2012

Av Malin Persson - 22 september 2012 13:50

I torsdag ringed dom från energi blogat och sa att dom har filmat rören sen vi fick in vatten i källaren i sommras och att  det inte såg någe bra  ut så att vill komma och gräva på fredagen. Och det gjorde dom och det visade sig att att det  fattades en rör bit den som kopplar i hop vårat av lopp med det ute i vägen bra eller hur? Igår var det ridning för dottern men dom hadde teori  och det är inte hennes farvorit men det gick bra. Hem och vi åt tacos  sen gick sambon och äldsat sonen ner  i källaren och skruva moped. När dotter somnat så gick jag ner i i sffan och somnade.

I dag lördag regnar det och jag har inte lust med så mycket har tvättat lite och plockat i hop lite dockkläder som nu ligger i maskinen sen ska jag och dottern gå igenom få se vad jag får sälja på barnlppisen den 20 okttober. INär vi tittade ut i morse så hadde vi en stor ler pol  där  dom håller på och gräver för dom blev inte klara i går fredag. I dag kl 17 ska dottern  på kalas med övernattning få se om hon blir kvar eller kommer hem.


presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards