Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Malin Persson - 22 oktober 2012 21:55

Så var det måndag i gen och vägning och vågen står orölig och 160 minuters pw fick jag ihop.

 går söndagvar vi till mamma och åt lunch sen åkte äldsta sonen med tåget till Rättvik tänk vad en helg går fort 

Så var det måndag och har jobbat dag och på lunchen drog jag ner till avesta och elgiganten och köpte en surf platta till dottern som fyller 7 år på lördag, ja jag vet att det är en dyr present men det är det enda säger hon som hon vill ha men jag vet att hon vill ha mycket mer men nu får hon en sånn.Vet en som blir glad på lördag  

I morgon tisdag ska jag åka till Rättvik på utvecklingssamttal ska på vägen hämta ut min kaffe bryggare som varit på lagning sen 28/8 helt otroligt att det ska ta så lång tid att byta en slang  Jag vet inte vad jag ska göra så att det börjar att röra sig på vågen men jag jag måste nog tänka på vad jag äter har fuskat lite nu ett tag men nu måste jag se till att vågen rörsig  kanske träna mer och äta mindre av  sånnt fast jag äter inte så mycket sånt.

Du blir det nog snart sängen en lång dag i morgon först jobb sen rättvik.

KRAM 

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards