Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Malin Persson - 23 oktober 2012 22:29

Idag har jag varit till Rättvik till sonens skola på utvecklingssamtal och allt var till det posetiva så jag sonen och hans rumskompis och sonens pappa tog en pitzza inna det var dax att åka hem. I dag när jag åkte åkte jag över Falun för att jag skulle kunna hämta ut min Kaffebrygare som varit in lämmnad på ICA MAXI i falun sen den 28/8 det är helt otroligt vilken tid det har tagit. Hela vägen hem satt jag och längtade efter det goda kaffet och när jag kommer hem kl 20:00 och tar upp bryggan så är det inte min och dessutom är knappen som man vrider på för att skumma mjölken sönder   Jag blev mer än så här   slänger mig på telefonen och ringer ica och berättar vad som sket och maskinen jag fick var köpt i östersund.Tjeje jag pratade med har jag pratat med tidigare och hon beklade det som hänt och jag sa att jag åker från vikmanshyytan och det tar va 50 minuter så nu vill jag ha en ny amskin eller kompesation för väntadet förra gången och en resa till hon skulle ta det med sin kolega i morgon så nu hoppas jag att dom ringer i morgon.Jag passed på att beställa en motiv tårta på maxi med häst bild på för mamma hadde 50 kr rabbat på tårtaoch dottern fyller ju år  på lördag så hoppas att hon blir glad.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards