Alla inlägg den 5 november 2012

Av Malin Persson - 5 november 2012 08:46

Så  var det måndag igen gud vad veckorna och helgerna går fort. I skulle jag boka en ny tid till sonen för upp skriving av traktorkortet och då visade det sig att han körkorttillstånd har gått ut och jag har fått ber om det och tänkte att det behöver han inte för han tog 25 mopped kort och inte 45 som vi hadde tänkt och då sökte vi körkortstillstånd och i och med att det var inakuellt så skickade vi inte något nytt läkar intyg och nu måste han eventuellt träffa läkaren i igne och det finns inga tider i hela november. Hoppas att han inte behöver träffa läkarn han ska till diabetse sköterskan på fredag vi skulle kolla med henne men han åker nog själv så jag ska ringa i morgon på telefontiden och kolla. Hoppas att det går att lösa utan ett besök. Jag min stora klant som inte förstår att han behövde  det för att skriva för traktorkotet också men det löser sig nog.

Till mig och jag fick i hop 137 minuters träning förra veckan men det händer inget på vågen har haft kalas och fuskat men nu ska det bli skärpning av hos Malin vill ha bort några kioln till jul. Så jag ska sluta äta tror jag eller nej det är nog ingen bra i de eller? Ska snart på med kläderna och ge mig ut på en pw. Sen hem och göra mat åt familjen för det är kvälls jobb i dag.

KRAM

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards