Alla inlägg den 6 november 2012

Av Malin Persson - 6 november 2012 21:27

Så var det tisdag och p möte på jobbet på eftermiddagen. Vi hadde bjudit in en vikarie som fått barn för att uppvakta henne så det blev en trevlig stund på mötet och cheffen bjöd på tårta sen hon fyllt år. Vid luch kännde jag att jag började få huvudvärk så jag tog en tabeltt men det ville inte ge sig så när jag åkte hem trodde jag att huvudet skulle explodera. Väl hemma tog jag två alvedon och lagade mat blev färdiga köttbullar och past.

Sen gick jag och la mig och jag sov nästan i två timmar så nu är det bättre det är sällan jag har huvudvärk men det här var mer åt migrän hållet  har det i bland men inte ofta. Jag som hadde tänkt mig att ta ett pass på crosstrainen i kväll men det fåt bli en anna gång. Har nu druckit te och riskakkor. Innan dottern la sig så städatde vi ur kiss och bajshörnet i Hitts bur det var behövlig.

KRAM

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards