Alla inlägg den 18 november 2012

Av Malin Persson - 18 november 2012 22:31

Så var helgen snart slut. I går lördag så firade vi min farmor som fyller 90 år i går hon hadde en bra dag och var pigg och hon fick många fina blommor. Vi var alla kusiner med familj och respektive och min pappa och hans två bröder med respektive så det blev några. Vi fick sällnäsplanka och tårta.

 Födesedagsbarnet       

 Så vi ganska mätta och nöjda blev bara en kopp te och smörgås till kvällen. Min pojkar drog vidare på 40 årskalsadet var deras pappa som fyllde.

I dag söndag så har vi gjort klart i sväfars lägen het så nu ska den få en ny ägare skönt  att få det klart.  

Det var vi och sambons faster som gjort det sista. Sen bestämde vi för attt följa med till sambons farmor som ligger på lassartettet för brytet lårben.MAggan som hon heter blev jätte glad när vi kom och dottern hadde gjort en teckning till henne. Men innan vi åkte så skulle jag förbereda  middagen hadde mycket köttfärs kvar sen tacosen så jag tänkte göra en lasagne men det fanns i inga lasagne plattor hemma så då gjorde jag en tacopaj men jag hadde  inte allt hemma så jag gjorde lite egen smet att ha uppe på och det gick bra.  

kram

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards