Alla inlägg den 19 november 2012

Av Malin Persson - 19 november 2012 21:17

Måndag igen och det började med att jag inte fick tag på sonen i RÄTTVIK RINGDE 7 GÅNGER och han svarade inte , jag tänkte direkt att nu är han låg så hur gör jag nu ca 10 mil bortjo jag kom på att jag är vän med hans rumskompis så jag skrev till henne och bad henne kancka på och då svarde han henne, så jag ringer ettpar gånger till och han svarar till sist och lovar att han ska gå upp messar kompisen igen och frågar om han kommit upp men inte än ber henne att säga åt honom att han måste komma upp och illsist så klivar han upp då har hon gjiort en smörgås till honom men det vissade sig att han låg på 10 så han var inte låg men tack och lova att jag hedde henne som vän och kunde kolla med henne facbook är bra i bland. Jag vet att jag är lite hönsig av mig och vill ha koll på mina barn men jag tror att det lönarsig i längden.

Kl9 ringer sonen från Rättvik och säger att han vill komma hem för han mår inge bra så jag sätter mig i bilen och åker och hämtar honom, tur var att jag började kl 13 i dag .När vi komhem så åt vi lite lunch sen åkte jag till jobbet och på efter middagen ringer han mig och säger att han har spytt. Senare på eftermiddagen kommer son nummer två hem och mår illa även han har spytt kul så nu får dom hålla sig till toan uppe.  Pojkarna var på sin pappas kalas på lödagen ocg där hadde ett barn blivit dåligt och pappan i den familjen. Så nu hoppas jag att vi andra klara oss. Har laddat upp med blåbärssoppa och läsk till i morgon.

Äldsta sonen har sovit nästan hela dagen så hoppas att han kan sova i natt, och till dotterns förtjusning så fick hon sova ner hoss oss i  natt.

Nu ska jag snart duscha och sova.

Kram

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards