Alla inlägg den 27 november 2012

Av Malin Persson - 27 november 2012 10:49

 Ja vad har hänt sen sist jo en heldel faktiskgt. Vi blev ut skrivna på torsdagen åkte till Rättvik och hämtade sonens saker för han ska med hem oc vila sig och ta stick och räkna kolhydrater.

Så blev det feedag och dottern skulle rida och så blev det tacos mitt huvud var ganska tomt eller fullt i tankar den här veckan som gått kan jag säga.

Så blev det lördag och sambon skulle i väg på hockey med jobbet och jag dottern mamma och moster åkte på julmarknad till forsnäsgården och staberg och det var fina julmarknader.

Söndag åkte jag och sambon och handlade jul klappar och hadde en hel dag i kupolen medans dottern var hos mormor och var på julmarknad i garpenberg.

Så var det måndag igen och jag skulle ringa och väcka sonen för att ha lite koll efter allt jag kanske är lite hönsig men det lönar sig nog i längden. Och jag ringde tre gånger inget svar så jag gjorde som sist tog kontakt med kompisen och det visade sig att han var låg igen så jag ringde jouren på skolan och bad dom gå ner och det slutede med ambulans men bara till vårdcentralen den här gången. Men efter ca en timme ringer sonen och säger att nu är han på boendet igen hans pappa var på väg upp så han ringde falun och tyckte att dom skulle åka dit och det slutade med att dom blev kvar.

Har pratat med dom nu på morgonen och då hadde dom tittat i mätarn och sonen hadde tagi alldens för mycket insulin på måndag kväll. Varför vet jag inte om han tryckt fel eller? Men han låg på 1,0 på morgonen när ambulansen kom. Tur att det gick bra ävenden här gången. Men jag tycker att det var konstigt att dom släppte till baka honom så snabbt sist var han seg nästan hela dagen. Har ringt vårdcebtralen men inte fått något riktigt svar varför dom tyckte han var ockej men att klara sig själv vet jag inte om jag tycker!Han fick ju iallafall skjuts upp till skolan det var ju tur att hans pappa var på väg upp.Sonens pappa tycker att jag klemar bort sonen men vad skulle ha hänt om jag inte bryrmig det kan man ju tänka ja jag vet att han är 17 år. Men jag är ju bara rädd om mina barn.

Kram

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards