Alla inlägg den 3 december 2012

Av Malin Persson - 3 december 2012 22:23

Härre gud nu har snart en vecka gått sen jag skrev sist fatar inte vad tiden tar vägen läser i bloggar men har inte haft lust att skriva.Förra tisdagen när jag skulle fara till jobbet fick jag ett sms av sonens pappa och han undrade om jag hadde möjlighet att komma till falun dom vill prata med oss alla så jag ringde jobbet och sa att jag inte kom. När jag kom till falun fick vi prata med doktorn och en kurator sen bestämde vi att jag skulle vara kvar sista natten för dom ville att sonen skulle vara kvar en natt till.  onsdag fick vi träffa läkarn igen sonen hadde legat lite lågt under natten men det brodde nog på krongel med pumpen på kvällen och extra insulin två gånger.Så sonen fick följa ned hem och sova hemma en natt så vi har lite koll och då låg han bra. Har pratat med skolan om att jag vill att sonenska meddela någon att han är vaken och har han inte hört av sig förre en viss tid ska dom kontakta sonen och dom har löst det så att det belv sköterskan tills vidare måste kolla i morgon om det är hon ifortsättningen för sonoen har inte hört något annat. Ska också kolla vad som krävs för att han ska få boende på skolan nästa år för alla treor får inte det men jag vill att han ska bo där för vi sk träffa läkarn i gen nästa tisdag om det behövs ett intyg från honom redan nu.

Nu till något annat så var vi på julbord med sambons jobb i avesta och maten var bra förrutom att det var köer till maten. Dottern har sovit hos mormor och dom skulle baka pepparkakor på lördagen vi var dit och hämtade henne och fick lunch. I söndags var vi på julskylltningen i 15 minusgrader det var kallt och kallt är det i dag med så det är bara att klä sig och gilla läget nu har vi fått vinter.

Kram

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards