Alla inlägg den 7 december 2012

Av Malin Persson - 7 december 2012 22:48

Så har en arbetsvecka gått igen. I onsdags hadde jag leig dag för det stundar helgjobb. Så jag var lite social me gammla grannen som det var ett tag sedan och det var en trevlig förrmiddag. JAg började  med att skotta snö nör jag lömmnat dotternsedan tog jag fram sparkarns för vi har fått ganska mycket snö och jag upptäckte att vi hadde två försmå barnsparkar så jag la ut dom på facebook och det dröjde inte så länge innan dom var tingade skönt att bli av med lite. Vi har haft det ganska kallt måndag och tisdag omkring 20 minus men i dag var det bara ca 10 grader och ganska skönt men då har det snöat i stället men. Itorsdags jobbade jag kort dag till 13 skönt att sluta tidigt, dottern tog en kompis med sig hem och vi fick börja med att skotta snö . i dag fredag kvälls jobb på agendag men först skotta snö i dag igen men det var inte så mycket sen när jag kom in så tog jag crosstrainern i 15 minuter sen sen en skön ducsh och sedan en vända med damsugan förre jobbet. Hämtat hem dottern sen kom morfar och hämtade henne för dom skulle skjutsa på ridningen idag. Morgon lördag jobb och julfest med boende  och julmat. Dottern ska vara med på julklappshoppning men hon rider cavaletti men tycker det är jätte kul.Sen ska hon om hon hinner på kalastill kl14 få se om hon hinner.Söndag kvällls jobb igen sen ledig måndag och tisdag har jag kompat för jag ska med sonoen till doktorn få se om han har skött sig. Kram

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards