Alla inlägg den 18 december 2012

Av Malin Persson - 18 december 2012 22:26

Oj det var visst ett tagsedan jag skrev men jag har inte haft tid lust ocj nsperation att skriva.Det som har hänt med äldsta sonen har tagit lite på min motivation att skriva  motionera så det har blivit väldigt dåligt med sånnt.

Men nu ska jag sammansa fatt lite. Vi har varit ut i skogen och letat julgran och jag hoppas att den vi hittade blir bra. Dottern har i helgen varit på två kalas. Jag harmoitionerat i sönadgs och i dag men svärmor en sväng.Vi har tagit fram den ena skotern så säldsta sonen har varit ute och åkt med sin far och även skjutsat lilla syster på kalas på skotern och åkt en liten tur med henne. I morgon är det onsdag och skolavslutning för alla barnen. Oc kaninen ska kastreras så nu hoppas jag på att han inte pinkar överallt när  han är utanför buren och jag hoppas även att han slutar att bajsa så enormt när han är ute-Nu ska jag snart sova. vi har haft pmöte i dag och då fick vi varsin jätte mjuk pläd.

Kram

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards