Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Malin Persson - 10 januari 2013 22:06

Torsdag redan och snart en ny helg. i går tisdag var jag till falun med äldsta sonen till dibetessköterskan för koll. Det har funkat bra nu men lite mer små ändringar i pumpen igen. Handlade på ICA maxi på väg hem i blg. t potatis och sill det sista sen jul. Sen tog jag på mig kläderna och ut på en pw på 3,8 km.i dag torsdag kvälls jobb men först så tog jag bort ljusstakarna och plockade i hop på sonens rum nu när jul sakerna är in ställda på vinden bakom honoms säng damsög hela övervåningen. Sen tog jag ett pass på crosstrainen på 20 minter och det gick bra.Nu blandar jag min pulerdiet med yoggi och en fruk blir mer mätt och inte lika sur i magen som jag var på slutet förra årte och det blir mycket godare men mer kolhydarter men jag blir mycket mättare och står mig längre så jag ska köra så ett tag. Jag byter ut oftas frukos och lunch middag äter jag med familjen i veckorna och på helgeran äter jag mat och oftas bara sallad till lunch. Jag ställde mig på vågen i dag igen och jag tror att det händer lite på den men jag säger inge mera nu ska väga mig på tisdag tror jag med mina jobbarkompisar igen och då får vi se.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards