Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Så var det tisadg

Av Malin Persson - 29 januari 2013 21:31

Lördag morgon började jag med en pw på 50 minuter efter frukost.Sambon blir bättre för varje dag som går och i dag tog vi en liten eftermiddags promenad runt kvartet. Annars gjorde vi inget specielt plockade och tvättade lite. Söndag vill dottern åka skidor så jag var ner i källaren och letade på ett par pjäxor sedan ut i förrådet och letade på ett par skidor efter pojkarna hittade ett par men de var ev lite korta men det gick bra att åka. Vi åkte två vara på lilla spåret påe eljuspåret och det blev 1,6 km. Sen på kvällen tog jag en pw på ca 50 minuter. Sen seerverade jag fläskfile och rotsaker och potatis ugn. I måndags var det dax att göra räkningarna och sedan blev det 30 minuter på crosstrainen och det är första gången jag tog 30 minuter sedan var det dax för kvällsjobb det blev en ganska lugn kväll på jobbet med lite avbokningar. Hämtade ut sonens data som han har längtat efter så han blev nöjd. I dag tisdag körde vi datan till min pappa som har en kompis som ska hjälpa oss att instalera vius program och lite annat. Sedan till farmen så blev det ett pass på crosstrainen på 30 minuter igen sedan en skön dusch och stoppa dottern i säng. Få se hur hon mår i morgon för hon börjar på att bli förkyld lite krupphostig i dag men inge feber men lite röd på ögonen så få se hur det ser ut i morgon, hon blir eventullt hemma med sambon som är hemma. Fick i hop ca 200 miuters träning förra veckan och minus 0,2kg på vågen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 19 februari 2014 15:13

Jobbade långpass i måndags 8;00-21:00. Sedan ledig till fredag lunch ganska skönt för jag har lite att göra för på söndag åker vi till grövelsjön för ett förhoppnings skönt sportlov. I går itsdag kom sonen hem från rättvik med två tjej kompisar och...

Av Malin Persson - 15 februari 2014 19:12

Så var det  det lördag och jag har gjort mina nätter och det känndes helt ockej även andra natten sov alla. Dotter hadde ridning som vanligt  i går det är hennes höjd punkt på veckan. Hon har även börjat på scouterna och tycker att det är jätte kul...

Av Malin Persson - 12 februari 2014 12:28

Då har man överlevft första natten på jobbet och det gick ganska bra alla sov hela natten så det var skönt.   Och jag kunde sova tills klockan ringde i går vid halv 12 sen hämta dottern och hon tog en komps med sig hem och dom dansade till wii.   L...

Av Malin Persson - 10 februari 2014 10:04

Nu har jag gjort en vecka på nya arbetsplatsen och det har gått bra bra jobbarkompisar   Vecka gick bra var lite rädd för att vara instängd på samma plats hela dagen och längra dagar men har varit och handlat två gånger åtjobbet och förra måndagen ...

Av Malin Persson - 26 januari 2014 19:02

Så var det söndag och veckan har gått, varit lite dåligt med motion för mendel någon spark tur och två pw och i dag tog jag in min crosstrainer igen den ha stått i färådet under julen. Så jag tog en sväng på den 20 minuter blev det drygt som vanilg. ...

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards