Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Malin Persson - 17 mars 2013 18:35

Så har en vecka gått och praktiken för sonen har gått bra han har börjat kl 06:00 varje dag så jag har skjutsat honom¨på mårnanra för det har varit kallt hela veckan. Vi har sett rådjur varje morgon som stått på åkrarna.

Jag har varit jätte trött på kvällarna så jag har lagt mig kl 22:00 0ch somnat samma stud som jag lagt ner huvudet på kudden tror jag. JAg har hunnit med 4 st pw med den i dag. och ett pass på crosstrainen  känner mig nöjd det så vi får se vad vågen visar i morgon inte mycket minns tror jag. I går lördag var vi på 2 årskalas det var dotterns tremänning som fyllde två år. Och dom har flyttat till hus och det var ett fint hus med tre fina badrum  med två duschar och en bastu och ett bubbelbad kar.

I ad har vi inte gjort så mycket jag har städat barnens rum och torkat golven det var jätte behov såg jag när jag började. Nu väntar dottern på bulldog och ponnyakuten det är hennes favorittvprogram.I morgon har barnen studiedag och dottern ska vara hos morfar och Lena jag jobbar kväll.I dag har vi ätit älgfärsbiffar och kantarellsås och potaits.

Det är inte helt fel.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards