Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Malin Persson - 19 mars 2013 10:16

Så har veckan rullat igång. Måndag hadde barnen studie dag så jag skjutsade sonen till en kompis i Hedemora och sedan dottern till morfar för jag skulle jobba kväll. Ingen motionering i går måndag. Det blev en lång dag på jobbet 1 1/2  timmes övertid så jag var inte hemma förrens efter halv tio skulle ha slutat 20:00 en av våra brukare hadde blöttnäsblod till och från under dagen så vi var dit ochpysslade om honom och ringde sjukvådsupplysnningen för att lugna honom . Man kan  ju inte bara låta det vara dom blir som små barn när det händer något. I dag tisadg efter lämmning i skolan så blev det 20 minuter på crosstrainen tråkigt men skönt efteråt det var lite kallt tyckte jag och jag hadde inte så mycket tid så då blev det en vända på den.Jag har fastnat för kessel citrus den är ju helt underbar tar den som mellan mål som tur var så hadde dom extra pris på den på ica förra veckan annars är den lite dyr men super god.Jag har hunnit prata i telefonen med bästisen Monicka i gustafs det är inte ofta men vi vet var vi har varandra och det är är skönt vi ska försöka att träffas på påsklovet om jag får ledigt hoppas att det funkar det var längsedadn vi sågs nu. Nu ska jag skifta en tvätt och diska  och röja i köket för det är svärmor som hämtar i dag på fritids. Nu ska jag sätta lite fart Ha en bra Tisadag.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards