Alla inlägg under mars 2013

Av Malin Persson - 4 mars 2013 10:52

      Första dagen hörliga solen var framme vid Klacken

        Andra dagen var fin men det blåste men solen värmde.

  Vacker sol ned gång över fjället

        Också lite slalom bilder.

Av Malin Persson - 4 mars 2013 10:34

Så har vi nu haft ett skönt och hörligt sportlov i Björnliden där trivs våran familj det är lungt och fridfullt och onga måsten. Vi har för tredje året hyr en stuga i Bjönliden vi haft olika stugor den vi hadde i år var en med sovloft som vi våran familj sov på på måndagen komm mamma och Janolov upp dom trivs ocskå där och framför allt dom får vara med våran familj. Vi ahr haftbåde sol vind och storm men det är ju så det är  fjällen,Vi har åkt skoter och barna och mamma har åkt slalom två dagar sen har vi eldat och bastat och myst och ätit gott.Så idag måndag har jag handlat tvättat skjutsat barn och nu sitter jag här en stund med en kopp kaffe. Vägningen gick bra minus 0,5 kg och det är ju skönt trots inga jätte ansträningar men jag har gått ett antal gånger i slalombacken upp och ner för att hjälpa dotter och så har jag åkt längdskidor med dottern trekvällar. Ska ladda upp bilder men dom kommer i ett eget inlägg gjorde fel men dom kommer.


presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards