Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Annandag påsk

Av Malin Persson - 1 april 2013 18:48

Nu är snart påskhelgen slut och jag har piggant till efteren vecka av orkesförlust och hosta.

I Lördags var vi till sambons farmor och åt smörgåstårta för hon fyller år på söndagen och det var gott och trevligt sen var vi till kyrkogården och tände på sambons morfars grav som fyllde år i går söndag passade på att tända hos min farfar som fyller år i dag. I går söndag var vi till mamma och åt påskmat, OCh jag fick en förtidig födesedagspresent jag fick nämligen Janolovs gammla systemkamera så nu fotar jag allt et tag. Det var så här mamma och janolov var med oss på sportlovet och då fick jag ta lite kort med hanskamera och då sa jag att jag måste önska mig en ny kamera när jag fyller år då sa janolov du kan få en nästa vecka för jag har köpt en ny och du kan få min gammla nej sa jag jag villha en när jag fyller år. Men i går söndags så fick jag den och är redan storförtjust i den ett litet kruxs är att objektivet inte allt vill fokusera men då är det bara att röra på objektivetså fungerar det. Men man kan ju köpa ett nytt om man vill men än så länge far jag leva med det.I fredags var dottern med på påskäggs hoppning och hon hoppade 30 cm och det gick bra.

               

I dag har vi parkerat in skotrarna för denna vinter.

Jaag har jobbat i dag och det gick bra.

Nu lite bilder som jag har lekt med nya kameran.

   Mina tre älsklingar inte ofta men får dom på samma bild.  

    Sara och Linnea.

   

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 19 februari 2014 15:13

Jobbade långpass i måndags 8;00-21:00. Sedan ledig till fredag lunch ganska skönt för jag har lite att göra för på söndag åker vi till grövelsjön för ett förhoppnings skönt sportlov. I går itsdag kom sonen hem från rättvik med två tjej kompisar och...

Av Malin Persson - 15 februari 2014 19:12

Så var det  det lördag och jag har gjort mina nätter och det känndes helt ockej även andra natten sov alla. Dotter hadde ridning som vanligt  i går det är hennes höjd punkt på veckan. Hon har även börjat på scouterna och tycker att det är jätte kul...

Av Malin Persson - 12 februari 2014 12:28

Då har man överlevft första natten på jobbet och det gick ganska bra alla sov hela natten så det var skönt.   Och jag kunde sova tills klockan ringde i går vid halv 12 sen hämta dottern och hon tog en komps med sig hem och dom dansade till wii.   L...

Av Malin Persson - 10 februari 2014 10:04

Nu har jag gjort en vecka på nya arbetsplatsen och det har gått bra bra jobbarkompisar   Vecka gick bra var lite rädd för att vara instängd på samma plats hela dagen och längra dagar men har varit och handlat två gånger åtjobbet och förra måndagen ...

Av Malin Persson - 26 januari 2014 19:02

Så var det söndag och veckan har gått, varit lite dåligt med motion för mendel någon spark tur och två pw och i dag tog jag in min crosstrainer igen den ha stått i färådet under julen. Så jag tog en sväng på den 20 minuter blev det drygt som vanilg. ...

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards