Alla inlägg den 5 april 2013

Av Malin Persson - 5 april 2013 07:56

Oj vad veckan går har jobbat tre dagar llite lagomt och dottern har varit hos morfar och haft påsklov. I går onsdags var vi tll framtidsmusseet i Borlänge och det var ett upp skattat besök fick med mig alla tre barnen. OOch vi träffade Monika Markus och Mathisa och det är alltid trevligt när vi träffas,Monika har bott på samma gata som mig när Mathias var lite och då var hon själv sen träffae hon kärleken och flyttade till Gustafs inte så långt men vi täffas för sällan det är svärt att få i hop det med jobb barn och träningar. Nu lite bilder från i går.

            Tagna med mobilen så inte bästa  skärpan på lite rörliga bilder. När vi hadde ätit så tog jag en pw runt gåran och det var skönt men i natt vaknade jag och hadde ont i bihålorne men nu känns det lite bättre så vi får se hur det blir. I dag är det fredag och ridning för dottern. Jag ska nog ta bort påsken och städa riktigt och damma och ta ut mattorne det behövs verkligen.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards