Alla inlägg den 17 april 2013

Av Malin Persson - 17 april 2013 10:13

Redan onsdag gud vad dagarna går. Måndags var jag ledig började dagen med att ta en pw wfrer att lämmnat dottern i skolan sen hämta henne och då bakade vi muffins och kärleksmums, hon ska bjuda på fika på teorin nu på fredag för hon har ramlat av. Se var dax för ridning och ska rida igen så det är en lycko vecka med två ridningar fast det ä teori på fredag. Det gick bra hon är duktig min lilla flicka men detvar en anna i gruppen som ramlade av så dom fick ringa efter ambulansen för hon hadde ont i nacken och ryggen så det är ju lika bra att kolla uppnär det är sånnt. I går tisdag var vi på teater föreställning dotterns klass har tränat in en teater som dom spelade upp för fräldrar och syskon.

I går så fick jag min gamla kamera såld på tradera så nu inväntar jag betalningen så jag får posta den. I dag onsadg kvälls jobb så jag har tagit mig en pw i dag det känns som om jag har kommit gång igne efter förkulningen med mina pw.

Nu lite bilder från teatern mm Barnen fick fina rosor så jag tog lte kort på dotterns måste ju lära mig alla finneser på nya kameran.

          

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards