Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Malin Persson - 19 augusti 2013 16:06

Måndag och nästan en vecka sen jag var in här fyskäms.

Men lite uppdate. Vad har jag gjort sedan sist  plockat av dom hallon som finns städat kylskåpet förra onsdagen väl behövligt. Tar min pw och så har kag satt på mig min gammla stegräknare och det är lite kul för man tror att man går mer än vad man gör men jag är över 10 000 steg varje dag hittis.  

Sen har jag jobbat helg och varit på erikshjälpen och fyndat ett par capri jeans för 40 kr mina gammla sprack  inte ens värt att laga tyget var så tunnt. och så hittade jag en vit tunika jumper på 30 kr den såg näst in till oanvändut. Dotter och sambon var ute och åkte båt och tittade efter svamp dom hittade bara lite är lite torrt i skogen.

På söndagen var det gårdsrundan så vi skynndade oss ut en svänh innan jag skulle jobba kl13. Vi han med tre gårdagr med kor islandshästar och grisar ska ladda ur kameran så det kommer lite bilder jag låvar. Så var det måndag och ledig dag sjutsade sonen som ska på skolresa till skåne en vecka handlade lite och hämtade upp Moa våran gammla grantjej som ville vara med sara idag.

Så jag har bestämt mig för att prov 5:2 dieten så i dag ska jag äta 500 kalorier och jag satt nyss och räknade i hop och jag ligger nu på500 har räknat med middagen så får se om jag klarar mig.


presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards