Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Malin Persson - 29 augusti 2013 09:30

Måndagens halv fasta gick ganska bra var hungrig på kvällen men stod i mot drack vatten.

På tisdagen hadde vi personal möte vi började med att åka till avesta och äta på köketigränden sen till kontoret och kaffe och så blev jag uppvaktad av mina arbetskamrater för att jag fyllt år i sommras jag fick ett presentkort på duvan i hedemora så nu lär jag väl köpa mig någe fint till hösten. blev en pw med svärmor och dottern på cykeln på ca 45 minuter. I går onsdag jobb och dottern hadde en kompis med sig hem från skolan  så dom hadde lite kaninhoppning. Hann med en längre pw i går på 54 minuter. Idag torsdag andra fastadagen började den yoggi och hallon har nyss druckit en kopp kaffe. Till lunch och middag blir det kyckling sallad och ev en fruk på eftermiddagen har inte gjort salladen än så vet inte rikigt var jag hamnar. Nu måste jag skärpa mig att göra mat lista och planerna maten det har blivit mycket små handlandet ett tag ska prova den här månaden få se har nästan gjort två veckor nu så börjar så sen ska jag handla eter jobbet i dag . Men mina fasta dagar så blir det nog nu ett tag sallader av olika slag med skinka kyckling och mycket grönsaker ska no köpa hem lite färsk broccoli också.Har tänkt att jag bara ska behöva köpt mjölk bröd och yoggi.I dag kvälls jobb så jag har gjort kycklingklubbor nu på morgonen så nu ska jag snart ta och göra min sallad med kyckling.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards