Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Malin Persson - 7 oktober 2013 08:25

Jag vet inte om det är så många som bryr sig men jag måste få skriva av mig. Det var en kväll förra vecka jag kollade facbook inna jag la mig och löste en status om en tjej på 18 har skrivit det är en fin flicka hon har gjort mycket bra insatser när min son med biadetse har haft komma tvågånger. Min son och hon har delat boende nu i snart tre år på skolan. Det jag läste var Fy fan snart 6 år sen och saknad och smärtam saknar dig som in i helvet. Det är hennes mamma som gjick bort i canser.Den kvällen grät jag mig till söms känner inte familjen men flickan bor hos mormor och morfar har en bror vad jag vet och ingen papppa som bryr sig.Och i går skrev honFy fan 6 år i morgon och saknaden är större nu för tiden. Jag sände båda gånger kramar och hjärtan till henne.ochi går kväll grät jag mig till sömn i gen i min tysthet. Tänk vad som kan hända jag tycker jätte bra om denna tjej och hon är alltid trevlig och glad när man träffar henne eller när jag har ringt för att jag inte får tag på sonoen på morgonen. Du är guld värd och det har jag sat och vi har vissat våran uppskattning till henne med presenter. Hon är stark och kan mycket har gått igen enhel del i livet och är 18år men saknaden efter sin mor kommer hon alldrig i från och den blir nog större och större.Jag är en ganska blödig person sitter nu och grinar när jag skriver detta.


Så till mig en vecka har gått sedan sist och vågen vill inte vara på min sida idag men jag motionerat en del 170 minuter. Fattar inte att det ska vara så svårt att tappa dom sista kilona.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards