Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Malin Persson - 12 februari 2014 12:28

Då har man överlevft första natten på jobbet och det gick ganska bra alla sov hela natten så det var skönt.  

Och jag kunde sova tills klockan ringde i går vid halv 12 sen hämta dottern och hon tog en komps med sig hem och dom dansade till wii.   Lite suddig blid med det är svårt med rörliga bilder tycker jag.

För snart två veckor sedan tog vi bort våran katt alfons han blev 14 år   Syns nästan hur sne har var på slutet men det har han varit ett tag men har har varit pigg hjela tiden tills för två veckor sedan  då hadde han inge styssel i korppen så det var ett lätt belsut att låta honom somna in.

Vi har plockat fram våra skotrar för ett tag sedan så nu vill vi ha sport lov .     Sambon är i väg och åker nu med ett grabb gäng. I går var vi till kupolen och köpte ett par vinter stövlar till sonen han växer så det knackar han har fått ny hälm och skor och så har äldsta sonen fått nya täckbyxor så dom gamla får duga till 15 åringen. Jag lurade med mig svärmor så vi åt på ikea och ahandlade lite annat ljus och servetterbl inga stora köp det räcker än då till med skor och hjälm. Dottern köpte en furby som hon länge villat ha med hon köpte en miindre dom stor kostar ju 990 kr och det är lite väl mycket. Blev ingen träning i går men i dag ska det bli crosstrainer tror jag. Nu ska jag vika tvätt och rensa papper tror jag och diska.

Tidigare månad - Senare månad

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards