Alla inlägg den 30 september 2013

Av Malin Persson - 30 september 2013 09:59

Så var det måndag och en jobbar helg avklaradså nu är det sex veckor till nästa.

På lördagen var vi på loppis runda och jag fyndade ett par nästintill oanvända jeans och ett skärp för sammanlagt 70 kr inte helt fel.

På kvällen åt vi fläslfile och pommes och kantarellsås gått var det. Jag skull försöka att rensa datan så jag tog hem ett program cclener och rensade datan men det blev inte så som jag tänkt mig för jag fick hem två andra program så att datan blev ännusegare ,  Så jag avinstallreade ccelener och försökte ta bort dom andra med men gav upp klockan blev förmycket.Jag tänkte att det är väl lika bra att lämmna i väg datan för omformatering. Söndag och simmskola sen jobb, när jag kom hem så satt jag mig vid datan och lyckades att att avinstalera programen så nu är datan normal igen så jag avvaktar med att lämmna i väg den.

Måndag och vägning minus 0,2kg inte mycket men det har inte blivit många pw heller endast en.

I dag när jag lämmnat dottern så tog jag mig en pw på53 minuter har ätit frukost yoggi och muslie och kaffe så nu ska jag ta en dusch.

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards