Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Malin Persson - 11 februari 2012 19:33

S å har lördagen snart gått och snart vankas mekdifesevale. Sambon har legat hela dagen magsjuk hoppas att han piggnar till till måndag och att vi andra klarar oss. Alexander äldsta sonen klarade skoterkortet så han och hans pappa tog en skotertur sen när han kom hem ville liia syster åka och snäll som han fick hon åka en sväng

    .

 Idag har jag ätit snållt tycker jag sallad till lunch med skinka och till kvällsmat villebarnen ha köttbullar och stuvade makaroner så jah gjorde en omeltt och sallad har nyss ätit lite melon. Har även hunnit tagig en promenad på 45 minuter så  nu har jag nog fått ihop mina minutrars träning den här veckan få se vad vågen säger på måndag. Annars har det inte hänt så mycket idag tvättat litte.   Vi har haft  en slappar lördag kan man säg.

  Min fina dotter tycker om att vara med på kort  . ha en skön kväll nu snart blir det melodifestevalen.

Av Malin Persson - 11 februari 2012 08:21

Sara och pandy

 
Av Malin Persson - 11 februari 2012 08:05

Vi åt tacos  har blivit en van som fredagsmiddag går ganska fort efter ridningen. Dotter gätte nöjd med ridningen för dom fick hoppa som hon säger ridlärarn la upp en ända av bommen så hästarna fick lyfta lite mer på fötterna. Hjälpte Sebastian att låsa upp hans facbook som han har lyckas glömt läsen order har haft så att datan kommer i håg men nu var storebror där och hjälpte till.   Till råga på allt så har han glömt lölsen på hotmailem så fick låsa upp det med.

 I dag ska äldsta sonen skriva upp för skoterkoret    och vi skulle få mat hos min sambos farmor men jag tror vi får nog ställa in det för sambon har spuningit på toan inatt, hoppas att det går över fort för honom för på måndag åker han med 10 st andra killar till fjällen och åker skoter. Så vi får även hoppas att vi andraklarar oss. Jag och två av barnen blir själva hela veckan  sen har jag jobbar helg nästa så dottern får vara hos mormor och pojkarna är hos sin pappa. Jag ska försöka få till lite motion idag få se om det blir en promenad eller crosstreinern..<nu vill min mage ha frukost helg frukost te och smörgås och ett ägg. Ha en bra dag. kramar Malin

presentationen

   Den här bloggan handlar om mig och min familj. Mina tre barn 8år 15år  18år. Kommer även att skriva om min viktnedgång

presentation

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards